X. Ochrona Danych Osobowych
1. Wszelkie dane zgromadzone w procesie rejestracji lub w czasie trwania Programu są przetwarzane przez Spółkę Lbooking Smart Concept Hotels Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowieul. Siewna 25, NIP: 9452227304, REGON: 383230358, zarejestrowanej pod nr KRS 784394 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie w XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, która jest Operatorem Programu LLC, działającym na zlecenie Holding Liwa Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (01-401) przy ul. Górczewskiej 53, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000324377, będącej administratorem danych osobowych Uczestników Programuoraz odpowiada za przetwarzanie danych w celach wykonania umowy (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz prawnie usprawiedliwiony interes administratora (zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f RODO).
2. Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w celu realizacji Programu oraz celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Operatora i Administratora Programu LLC, co oznacza w szczególności:
a) przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celu realizacji Programu w tym naliczenia, wykorzystania, przewalutowania Punktów,w celu obsługi Jego uczestnictwa w okazjach i promocjach VIP, Premium,
b) przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celu obsługi jego uczestnictwa w ofertach specjalnychi akcjach promocyjnych Partnerów Programu, opisanych w regulaminach tych akcji. Dbając o prywatność i bezpieczeństwo danych osobowych, Organizator zapewni taki rodzaj komunikacji marketingowej jedynie po uprzednim wyrażeniu przez Uczestnika wyraźnej zgody na uczestnictwo w takiej aktywności,
c) prowadzenie badań statystycznych,
d) marketing bezpośredni własnych produktów lub ofertPartnerów Programu,
e) rozpatrywanie reklamacji,
f) kontakt z Uczestnikiem w przypadku, gdy istnieją uzasadnione wątpliwości, iż Punkty zostały przyznane za niedokonane faktycznie usługi w Obiektach Hotelowych, w tym zwłaszcza zapobieganie oszustwom, lub brak opłacenia usługi (w tym błędne opłacenie).
3. Dane osobowe mogą być powierzone przez Organizatora podmiotom trzecim takim jak organy administracji państwowej jeżeli taki obowiązek wynikać będzie z przepisów prawa oraz na podstawie stosownej umowy podwykonawcom wspierającym Organizatora w realizacji Programu - dostarczającym usługi informatyczne, teleinformatyczne, prawne, księgowe, a także firmom kurierskim i pocztowym lubinnym podmiotom, gdy jest to niezbędne do realizacji celów Programu.
4. Wyrażenie przez Uczestnika zgody na przekazywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, oznacza, iż Organizator może przekazywać Uczestnikowi informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 123), z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poprzez przesyłanie informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, SMS/MMS, wiadomości PUSH oraz innych wskazanych przez Uczestnika form komunikacji. Dbając o prywatność, bezpieczeństwo oraz indywidualne preferencje Użytkowników Programu, Organizator zapewni Użytkownikowi prawo wyboru preferowanych kanałów komunikacji.
5. Na podstawie danych osobowych i historii Pobytów Lojalnościowych Uczestnika, a także na podstawie dotychczasowego korzystania z Programu, Organizator będzie z najwyższą starannością i dbałością o jakość tworzył spersonalizowane preferencje i zachowania rezerwacyjne (profilowanie). Dzięki temu Organizator będzie mógł przygotować oraz przedstawić Uczestnikowi indywidualną ofertę marketingową, dopasowaną do jego preferencji. Oznacza to, że Uczestnik będzie podlegał profilowaniu i może otrzymywać od Organizatora oferty handlowe sporządzone przy uwzględnieniu np. jego miejsca zamieszkania, wieku, płci, dotychczasowej historii rezerwacji. Profil Uczestnika nie będzie wykorzystywany w inny sposób ani przekazywany osobom trzecim.
6. Uczestnikowi Przysługuje prawo żądania dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądanie usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych. Uczestnikowi przysługuje ponadto prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu z przyczyn uzasadnionych szczególną sytuacją Uczestnika. Uczestnikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Uczestnikowi przysługuje prawo do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody, o której mowa
w §10 ust. 4 w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na czynności, które dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
8. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, czyli do państw trzecich.
9. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres, w którym usługi Programu będą świadczone tj. do czasu rezygnacji z Programu lub zakończenia samego Programu oraz, czasami, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji tego typu celów.
10. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnik może skontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez następujący adres email: rodo@lbooking.online.